new_york

Musím se přiznat, že jsem nikdy nechtěla ani neplánovala cestovat do New Yorku. Od té doby, co jsem však dostala z tohoto vzdáleného města email, bloudím a jsem ztracena v mapách. 529 w 20th St. - 3. patro - New York! Cavin-Morris Gallery! To je můj sen a nedosažitelný cíl. Pořídila jsem si i newyorského průvodce v roztocké knihobudce. Byla jsem totiž vybrána do kurátorovaného výběru loutek, které budou prezentovány v nejskvostnější zahraniční galerii, která se zabývá uměním typu art brut a outsider art. Budiž připomenuto, že galerie zastupuje i české autory: Luboše Plného, Annu Zemánkovou a Zdeňka Koška. Stále dokola otevírám pozvánku na vernisáž, neboť se mi nechce uvěřit, že moje práce se v krabici od bot vydaly na tak dalekou cestu. Toto je moje první pozvánka na newyorskou vernisáž, kde mne budou hrdě zastupovat moje tři dcery H+F+P.
Thanks to Randall Morris!




.





Komentáře

Oblíbené příspěvky