@februllage

Vivat @februllage!

" Nulla dies sine linea

Únor 2019 je pro mne zkouškou disciplíny, neboť jsem se zapojila do otevřené výzvy s názvem FEBRULLAGE, kterou spolupořádá The Edinburgh Collage Collective a The Scandinavian Collage Museum. 28 denní výzva je koncipována na základě pevně daných témat pro jednotlivé dny. Každodenním úkolem je pak vytvořit koláž, analogovou či digitální, a zveřejnit ji na sociální síti Instagram s hashtagem #februllage.

Od počátku jsem chtěla únorovou výzvu sjednotit a tak jsem zvolila jako podklad obrazové fotografické album NANGA PARBAT z roku 1971. Vždy jsem se snažila koncipovat koláž tak, aby téma nebylo příliš jednostranně uchopené a tak zabránila motivistické paralelnosti s ostatními postupně zveřejňovanými kolážemi. Celý proces se nesl v postupném zjednodušování kompozic.

Pro 24. únor bylo stanoveno téma Reflection. Právě tato nedělní koláž se dostala do kurátorského výběru (MissPrinted) koláží se shodným tématem a byla rovněž prezentována ve velice zúženém výběru 4 koláží z několika dní.

               enjoy!



Komentáře

Oblíbené příspěvky